MFC De Koppellinck 2.0 - Wat wil jij?

Datum: 20-09-2021

MFC De Koppellinck 2.0 - Wat wil jij?

MFC de Koppellinck 2.0, vraag je je af? Jazeker, MFC de Koppellinck 2.0. In ons MFC gebeurt al veel aan bijeenkomsten, repetities en activiteiten. Toch denken wij dat het mogelijk is om van ons MFC nóg meer een plek voor iedereen te maken, jong en oud. En daarover willen wij met jou in gesprek.

Wat kan MFC de Koppellinck 2.0 voor jou betekenen? Welke kansen biedt het MFC voor de jongeren uit het dorp? Voor ondernemers, bewoners, verenigingen? Voor mensen die hulp of zorg nodig hebben? Kortom voor iedereen. Wat vind jij?

Praat mee op donderdag 30 september 2021

Wij nodigen je van harte uit voor de dorpsbijeenkomst in het kader van MFC de Koppellinck 2.0!
Wie: met elkaar (jong en oud) in gesprek over de toekomst van MFC de Koppellinck
Waar: MFC de Koppellinck
Wanneer: donderdag 30 september 2021
Hoe laat: 19.30 uur – 21.45 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Wat willen we bereiken?
 Tijdens deze dorpsbijeenkomst gaan we door middel van een spel in gesprek welke kansen en mogelijkheden we zien om MFC de Koppellinck toekomstbestendig te maken. De resultaten van deze avond worden verwerkt in een actieprogramma voor de ontwikkeling van het MFC in de toekomst. Voel je vrij om je ideeën te delen. Alle input is welkom.

Hoe doen we dat?

We gaan in groepjes, onder het genot van een hapje en een drankje, met elkaar d.m.v. een spel in gesprek over:

• Ontmoeten & Verbinden
  • Activiteiten
  • Kennis & informatie
  • Samenwerking
  • Integratie

Wanneer je binnenkomt, kies je een thema waarover je wilt praten. Je kunt je voorstellen dat een ondernemer, een jongere of iemand uit de zorg andere ideeën en wensen voor het MFC heeft dan een sport- of dartclub. Een uitdaging!

Even aanmelden

Kom jij ook naar de deze dorpsbijeenkomst? Stuur dan een mail naar mailing@mfcdekoppellinck.nl . Geef je naam door, eventueel de organisatie/vereniging waarbij je actief bent en met hoeveel personen je komt. Dan zorgen wij voor genoeg zitplaatsen, een hapje en een drankje! Wij zouden het mooi vinden om nieuwe gezichten te zien, dus vraag en breng iemand mee uit je nabije omgeving.

Hartelijke groet,

Team MFC de Koppellinck 2.0
Vergeet niet je aan te melden: mailing@mfcdekoppellinck.nl

Bron: Team MFC De Koppellinck 2.0