Midwinterfeest 2019

Datum: 23-12-2019

Midwinterfeest 2019

Afgelopen zaterdag 21 december was ons tweede midwinterfeest. Aan het begin van deze langste nacht hebben we met menig Geffenaar getoost op het afgelopen en het aankomende jaar. Vooral de jeugd met de diverse lampionnentochtjes over het arboretum waren een prachtig gezicht. En uiteraard was ook de midwinterblazer Ad van Heiningen weer van de partij. Al met al was het wederom een gezellige avond.

Deze avond werd wederom door de inzet van diverse Geffense verenigingen mogelijk gemaakt. In de middag heeft de jeugd tijdens de midwinterdisco van KPJ Go de lampionnen geknutseld. Tijdens de avond verzorgde Passe Partout en een afvaardiging van de WIK voor de muzikale ondersteuning.  Het St. Joris Gilde verzorgde de bar en scouting voor de warme choclademelk. Het geheel werd georganiseerd door de stichting Arboretum en Natuurbeleving Geffen en Dorpsraad Geffen.