Stichting Behoca ontvangt cheque van Dorpsraad Geffen

Datum: 09-11-2020

Stichting Behoca ontvangt cheque van Dorpsraad Geffen

Stichting Behoca werkt aan een betere toekomst voor de straatkinderen in Kenia. Geffenaar Melissa Kreps heeft de stichting in 2012 opgericht en runt een opvanghuis voor straatjongens in Mombasa. Doordat de huurbazen in Kenia steeds meer huur vragen voor het huis heeft de Geffense een droomwens: een eigen huis. Zodat ze deze kosten volledig in eigen hand heeft en niet meer overgeleverd is aan de grillen van de huurbazen.

Dorpsraad Geffen draagt Melissa en haar stichting een warm hart toe en heeft haar een cheque overhandigd van €250. Dorpsraad Geffen hoopt dat haar droomwens, een eigen stukje grond kopen om daar haar droomhuis op te bouwen, hiermee een stukje dichterbij komt.

Stichting Behoca is aangemeld voor de actie WARM HART van de KRO-NCRV. Hiermee kan ook jij de droomwens van Melissa een stapje dichterbij brengen. Met jouw stem kan Melissa financieel ondersteund worden met haar droomwens. Je kunt nog tot 22 november op dit prachtige project stemmen. Ga hiervoor naar warmhart.kro-ncrv.nl

Op de foto’s is te zien dat onze cheque Kenia al heeft bereikt. Neem jij ook even de tijd om te stemmen, zodat er misschien ook een mooie donatie naar stichting Behoca gaat vanuit de actie WARM HART. Ze kunnen elke stem gebruiken!