't Geffens Veld zet Marjon in het zonnetje!

Datum: 13-06-2020

't Geffens Veld zet Marjon in het zonnetje!

Op een zonnige vrijdagmiddag verrast buurtvereniging " 't Geffens Veld" Marjon tijdens haar activiteiten met een bloemetje. Marjon ruimt in en rondom het dorp al het zwerfafval op.

Ook het Geffens veld heeft veel last van zwerfafval. Het is heel jammer iedere keer weer te moeten constateren dat mensen zomaar hun afval uit het raam gooien of erger nog, complete huiswaar dumpen! De bewoners van het Geffens veld zijn blij met Marjon en zij stimuleert ook de buurtbewoners om onze bermen goed schoon te houden zodat het mooi wonen blijft.

Overigens is Marjon iemand die lachend haar werk doet. Op de vraag: “wat vind je zoal”  antwoord ze….. “Da wilde ge echt nie weten”. Een complete kluis heeft ze ooit mee op haar karretje gesjouwd. Dode dieren, stapels kranten, veel blikjes natuurlijk,  teveel om op te noemen. Elke week weer zakken vol!

Een prachtig initiatief van buurtvereniging " 't Geffens Veld". En ook Marjon super bedankt, ga zo door. Gruts op Geffen!

Bedankt!