Besturen met visie voor Geffense verenigingen

Datum: 18-02-2019

Besturen met visie voor Geffense verenigingen

Vraagt u zich ook af hoe u het ledenaantal van uw vereniging op peil houdt? Hoe u voldoende vrijwilligers behoudt? Of baren de financiële middelen u zorgen? Dan is deze thema-avond echt iets voor u en uw medebestuurders.

Op maandag 11 maart organiseren wij samen met de gemeente Oss en voetbalvereniging Nooit Gedacht een interactieve bijeenkomst voor bestuurders van Geffense verenigingen.

Doel van de thema-avond
Tijdens de thema-avond hebben we het over de acties die u neemt om deze uitdagingen het hoofd te bieden, welke rollen u als bestuurder heeft en wat u kunt doen om betere prioriteiten te stellen. U maakt kennis met andere bestuurders, leert van elkaars ervaringen en breidt uw netwerk uit.

De interactieve workshop wordt verzorgd door Hans Willemsen van het Sport Expertise Centrum. Bovendien zal wethouder Kees van Geffen persoonlijk aanwezig zijn om de visie van de gemeente Oss op de maatschappelijke waarde van vitale verenigingen met u te bespreken.

Meer weten?

Klik hier voor het programma.

Bron: Foto: website SEC