1. De aankondigingsborden zijn geplaatst op de volgende locaties in Geffen:
a. Pastoor van de Kampstraat (sportpark)
b. Papendijk (nabij rotonde Heesterseweg)
c. Hoek Veldstraat/ Heesterseweg
d. Kloosterstraat (nabij ophaalpunt kledinginzameling)
2. Organisatie(s) kan (kunnen) zelf aangeven waar de aankondiging van het evenement dient te worden geplaatst.
3. De plaatsing dient schriftelijk te worden aangevraagd via het aanvraagformulier. Het formulier kan via de website van de Dorpsraad Geffen (www.dorpsraadgeffen.nl) worden ingediend. Het formulier dient minimaal 3 weken voorafgaand aan de plaatsing van de borden te worden ingediend. Dorpsraad Geffen zal zo snel mogelijk doorgeven of plaatsing mogelijk is binnen de planning. Wanneer er een overdaad aan aanvragen is voor een bepaalde periode, dan geldt in beginsel de volgorde van binnenkomst van aanvragen.
4. De borden zijn slechts bestemd voor de aankondiging van evenementen van niet-commerciële aard in Geffen, georganiseerd door Geffense verenigingen. Uitgesloten van gebruik zijn politieke groeperingen.
5. Voor de aankondiging dient gebruik te worden gemaakt van planken van 212,2 cm breed, 40,3 cm hoog en 1,5 cm dik. In verband met weersinvloeden (uitzetten door opname van vocht etc.) kunnen borden, gemaakt van spaanplaat (meubelplaat), Trespa, MDF of niet-waterbestendige multiplex niet worden geaccepteerd.
6. De organisatie(s) dient (dienen) zelf voor het aanbrengen van de tekst zorg te dragen.
7. Het te gebruiken lettertype dient minimaal 10 cm hoog te zijn en de tekst dient zo kort mogelijk te zijn. Op het aanvraagformulier dient de tekst te worden ingevuld. De Dorpsraad Geffen houdt zich het recht voor bepaalde teksten te weigeren indien hiertoe aanleiding bestaat.
8. De organisatie(s) zorgt zelf voor plaatsing en verwijdering van de aankondiging zoals op de aanvraag is weergegeven. Bij de contactpersoon van de Dorpsraad Geffen (de heer Piet van de Wetering) dienende benodigde sleutels max. 24 uur vooraf te worden opgehaald en ook max. 24 uur na plaatsing/ verwijdering weer te worden ingeleverd.
9. De Dorpsraad Geffen houdt zich het recht voor borden niet te plaatsen, indien zij van mening is dat het aanbrengen ervan zou kunnen leiden tot beschadiging van de constructie.
10. De aankondigingen kunnen voor maximaal 4 weken worden aangebracht.
11. De aankondiging wordt na de laatste dag van de aangegeven periode van publicatie, door de organisatie(s) zelf verwijderd.
12. De Dorpsraad Geffen is niet aansprakelijk voor eventuele diefstal, beschadigingen en dergelijke van de planken of de daarop aangebrachte tekst.
13. Aankondigingen van evenementen op andere borden dan de gemeentelijke aankondigingsborden zijn niet toegestaan zonder vergunning van burgemeester en wethouders van de gemeente Oss.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de contactpersoon vooraankondigingsborden, de heer Piet van de Wetering (06 537 857 26).